Hubster & Hopkins –
et strukturert markedsføringsbyrå.


Navnet Hubster & Hopkins er en blanding av hvem vi er og hvordan vi arbeider. Vi er partner i Hubster - et nettverk med spesialister innenfor teknologi og markedsføring.

Vi skreddersyr team for hver kunde eller hvert prosjekt. Enten på permanent basis, eller på prosjekter med kortere varighet, og gjør alt fra store, omfattende kampanjer til en enkel plakat som skal informere om dagens rett i en kantine. Med like stor glede!

Fra Claude C. Hopkins har vi fått et grunnfjell å stå på. Et mantra som handler om at reklamen din opptrer som en selger på lik linje med andre selgere. Claude C. Hopkins inspirerte store kjente merkevaretenkere som David Ogilvy og Rosser Reeves (som fant opp begrepet USP).

Claude C. Hopkins var tekstforfatter. Han var en forkjemper for de gode overskriftene, det gode innholdet, og fant opp A/B-testing for hele tiden å kunne forbedre resultatene av de aktivitetene han gjennomførte. Alt dette tankesettet samlet han i boken «Scientific Advertising».

Og hold deg fast, den ble skrevet for nesten 100 år siden, og er like aktuell i dag. Vår fragmenterte, digitale verden gir markedsføring den samme store utfordringen de hadde på den tiden – liten plass.

Den gangen hadde de rubrikkannonser. Nå har vi bannere og Google AdWords. Og selvsagt mye, mye mer. Men de fleste av prinsippene står seg godt.

Vi skal med glede ta med et eksemplar av denne utrolige boken til deg om vi får gleden av å treffes over en kaffekopp.

Hurtigkontakt