Strategi


Vi har arbeidet med mange strategiprosesser. De kan gjøres lange, eller korte og intense. Det viktigste er at de blir grundige. Og da trenger vi gode arbeidsverktøy. Vi bruker en blanding av innovasjonsmodeller og gjennomarbeidede markedsmodeller for posisjonering. La oss fortelle deg litt om vår "Seven step strategy modell"!

Idé- og kampanjearbeid


Når vi sier at vårt idé- og kampanjearbeid alltid starter med tekst, så stemmer det! Men vi har alltid en strategi i bunnen før vi starter. Som også er spissformulert. Tekst er grunnstammen i et medielandskap med plassmangel.
Når det gjelder kampanjearbeidet, så arbeider vi med gode styringsverktøy, og oversiktlige rutiner. Så alt skal gå så smertefritt som mulig.

Innhold og konvertering


Under dette området er vi virkelig til kjernen av hva vi skal oppnå med markedsføringen vår. Om vi tar ordet "konvertering", så legger det veivalg for så mange områder at vi ofte starter hele struktureringen av markedsarbeidet her. Hva og hvordan du skal konvertere får direkte konsekvenser for hvordan innhold skal utvikles.

Vi er vårt eget mediebyrå


Vi samarbeider med mediebyråer, og vi er vårt eget mediebyrå. Det betyr at vi har en løsning for å komme tett på målgruppen med en blanding av sosiale medier og programmatisk annonsering. Det gjør at vi kan hjelpe deg helt i mål med annonseringen din - uansett hvilke flater du ønsker å være tilstede på

Grafisk produksjon


En stor del av verden er fremdeles analog. Det er lett å glemme at det er behov for trykksaker, skilt, plakater, bil-dekor, sjokkselgere og vippetasser. Og mye mer. Vi har vårt eget produksjonsselskap med spisskompetanse på produksjon - digital eller analog!

Ekspressleveranser


Verden går fortere, det er det ikke noe tvil om. Vi har satt ekspressleveranser i system. Det betyr at du slipper å trekke dem igjennom prosesser som skaper forsinkelser. Vi legger det til rette på den måten som passer best for deg!

Hurtigkontakt